Helg...

Uscha vad helgerna går undan...i fredagskväll så hade vi bestämt oss för en myskväll med räkor, ost och kex...åkte iväg för att handla och kom efter att ha åkt runt på 5 affärer hem utan några räkor...så de blev ost och kex framför idol:) helt okey de med men typiskt att alla räkor va slut överallt bara för att vi skulle ha de....dagens i-lands problem...

Lördag: Var vi uppe med tuppen för att åka till Karlskoga...Danne körde häst och jag lekte mest med Leo, hann med lite snack med Carita oxå:) Vi får styra upp en dag för bara oss snart!!! Nästa gång åker vi ut med ngn häst i skogen tycker jag....;)
Kvällen spenderades hos min kära mor med en jätte god middag! Pelle stod för förrätten som va en super god svampsoppa! mums!

Idag Söndag så var tanken att de skulle bli lugnt...efter att vi fick tips eller frågan om vi hade sett ett hus som låg inne på hemnet så blev de en visning i skeppsta. Ja ni kanske börjar vänja er vid detta men....jag älskade detta hus..de hade allt! Vi behöver inte renovera nånting!!! och de va stor tomt...jaaaa äntligen! men som sagt är jag sjukt trött på att plugga..vilket gör att man inte får in så mycket pengar..men vi får se...kanske kan man ha lite flyt den här gången....? Håll tummarna för oss!!! Efter visningen blev de en vända på Ikea, sen en tur till Vintrosa och sen ett snabbt besök hos mamma igen:) Behövde diskutera eventuella husköp framöver!:)

Nu ska ja packa väskan för imorrn sen blir de nog till att sova...hoppas ni har haft en jätte bra helg!?
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Skeppsta...som i Skeppsta på andra sidan skogen hos mig? Eller ett annat Skeppsta? Blev nyfiken...måste nog gå ut och kolla;) Ha en fin dag:)

2009-10-19 @ 08:33:41
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie

Jag gick ut och kollade, det är på andra sidan skogen. Jag säger bara en sak...jag kan flytta i morgon så får du mitt lilla trånga hus istället;)

2009-10-19 @ 13:29:34
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com
Postat av: Carita

Elisabeth vill gärna se korten på snygg Matte!

Jag påminner dig häe att du ska skicka lite kort till mig.....

Kram!

2009-10-20 @ 11:08:06
Postat av: Carita

Okej va bra :)

Leo kramar!

2009-10-20 @ 19:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0