Ett tag sen...

Såg precis att jag inte uppdaterat på ett tag, så då är de väl dags....Veckan har mest varit plugg...men även en husvisning hanns med...de va tyvärr inget att ha....:( Igår fyllde Dannes mamma år så då var vi i Vintrosa hela kvällen, de blev smörgåstårta,glass och idolmys. Hon blev även glad för mitt ljusarrangemang som jag hade pysslat med i några veckor:)

Idag ska vi nog först ut en sväng till marieberg..(jag behöver ett nytt pysselprojekt) och kanske blir de en lunch där oxå. Sedan vidare till Karlskoga en sväng där Danne antagligen kommer stanna hela kvällen, medans ja å Carita å några fler åker tillbaka in till Örebro för att gå på Ladies night:)

Måste även skriva ett BAMSE grattis å världens största kram till Kristin å Fredrik som i tisdags fick sin lilla Felicia!!!!:)

Ne nu ska ja fixa i ordning mig lite så vi kan åka sen...

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0