veckan

Veckorna går fort när man har roligt. Tur att vi har några veckor kvar tills uppsatsen ska vara färdig. Men vi har hunnit en bra bit..men klart vi har mycket kvar. Idag blev de en läsa dag för min del..en tråkig bok....har några sidor kvar men de får vänta...hehe lätt att skjuta upp trista saker..eller saker som borde göras....

Håller på å tvättar nu...sprang ner till tvättstugan och när jag stod där såg jag att tröjan jag hade på mig va skitig så jag kastade in den oxå och satte igång maskinen utan att tänka ett steg till...så där stod jag i bh och mina kläder låg i maskin..¨så jag fick tok springa upp i bh och hoppas på att ingen skulle komma...jag lyckades den här gången! haha...de va inge kul då men nu kan ja skratta åt det! :)

Om ca en timme ska jag iväg å bowla med jobbet:) de ska bli så himlans skoj! jag, Tanja och Sonja skrattar ju bara av att se varandra så vart detta kommer att sluta har jag ingen aning om;)

Nu ska ja börja fixa till mig.
Hoppas allt är bra med er!?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0