Träning

Jag är faktiskt lite stolt över mig själv...nu har jag fixat nytt träningskort och varit på gymmet både igår och idag! Så himlans skönt är det! älskar att träna, fattar inte hur ja kunde göra uppehåll....! körde stenhård kondition ikväll och jaa nu är man rätt mör och de ska bli himlans gott med mat!

Tack Susanne för att du fick med mig igår! Nu kör vi!

Idag har jag och Fatima varit och observerat på förskolan och sen varit på universitetet. De gick väl helt okey...nu ska jag som sagt käka...idag blir det stuvade makaroner:) love it!

Imorrn är det förskolan som gäller igen, sen skriva i Hallsberg! På kvällen blir det lite mys med tjejerna och lite mat :)

Nee nu ska ja fortsätta vara lite stolt över mig själv;)!

Puss och kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0