Söndag...

Igår kväll delade vi på en pizza och kollade på tv hela kvällen...skönt. Jag tittade lite på filmen på fyran " tre döttrar och en mamma" som för övrigt heter " Beacuse i said so" på engelska..ibland undrar man över deras konstiga översättningar....hur som så hade ja sett den förut och minns den som bra..men igår tyckte ja inte att den va så värst..trist...

Idag gick vi upp sent...ska snart åka iväg och hämta mamma och Pelle vid flyget:) Sen kanske vi ska en vända till pappas grav igen..vill se så att ljusen fortfarande är tända...de har en förmåga att slockna av vinden....

Ikväll ska vi käka Tacos och kolla på tv, för min del blir det nog " Top model", " Ensam mamma söker" och " Djävulen bär prada" eller möjligtvis "På smällen".......Nu ska jag fortsätta med lite pyssel...har faktiskt gjort ett julkort redan...:) man måste börja i tid så man vet att man hinner med....:)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: frida

Jag blev klar med julkorten för en vecka sen, går bara och väntar på att få skicka iväg dom... vill ju göra det nu när jag för en gångs skull ska skicka..:)

2009-11-02 @ 13:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0