Ny vecka

Minns inte riktigt när jag skrev senast...orkar inte titta heller, men men...i Lördags var jag på danstävling i Kalmar! de va sjukt roligt och våra dansare är sååå himlans bra! Många finaler blev det! Vi kom hem strax efter 02 natten till söndag...då va man ganska mör efter att ha varit vaken i över 24 timmar...sov dock lite på bussen men inte speciellt bra....

I söndags sov jag lääänge och sen åkte jag och Danne till pappas grav (de va ju fars dag) köpte ett par rosor och la där..de blev fint. Sen åkte vi vidare till marieberg och kikade och köpte present till Dannes pappa. De blev en himlans massa lotter...hoppas att han vinner något nu bara:) På kvällen slappa vi mest framför tv:n...skönt de:)

I går Måndag så var de dags för mig att återigen besöka sjukhuset.,,denna gång var de åter igen dags för en gastroskopi...vi (mamma och jag) kom dit strax före elva...då fick vi träffa en sköterska som fråga om bedövning. Jag klarade mig med endast spray som bedövar halsen så kräkreflexen försvinner senast så jag tänkte att jag skulle klara de den här gången oxå...Efter en stund låg jag där på sängen och började grina då jag kom på hur hemskt de va förre gången. Då ångrade jag mig men då satte dom igång....in med ett tandskydd i munnen och sen var den där jävla slangen med en kamera på, på väg ner i min mage....världens knepigaste känsla att känna något på väg ner i magen...å när man inte tror att det kan bli värre så blåser de in luft och lixom töjer ut magen å det gör förbannat ont kan jag säga..så jaa jag skrek..och grina...men jag klarade de den här gången oxå...hoppas att jag aldrig mer behöver göra detta..då ska jag iaf ha bedövning....!!!! Fick ligga kvar en stund efter för att ta de lugnt och börja andas normalt igen...sen åkte jag hem, låg i sängen i stort sett hela dagen å mådde jätte illa....har fortfarande ont i halsen när jag sväljer efter de där himlans slangarna...nog pratat om detta....hoppas ni slipper göra en gastro iaf...

Idag var de åter tillbaka till verkligheten..dvs tillbaka till plugget. Vi hade seminarie på fm och sen fixade jag och Fatima lite inför intervjuerna imorrn...kl 14.30 befann jag mig på " Saker och sockor soft" på krämaren där jag jobbade i 4 timmar:) så himlans skoj! älskar att stå i kassan och trycka på knappar..hoppas jag får komma tillbaka fler gånger! tack Fia som fixade att jag fick jobba idag:)
Saknar dig tjejen! vi måste ses snart!

Nu har vi precis käkat var sin macka från subway som inte var någon större hit..men men...snart dags för tv:n och sen sova...hoppas allt är bra med er!?
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej gullet! saknar dig med, vi får hitta på nått. vet inte när jag ska ha tid bara. men nångång ska jag kunna klämma in dig! vad kul att du tyckte det va roligt. jag hoppas också det blir fler gånger för dig. hör av dig! kram

2009-11-14 @ 12:28:07
URL: http://fiiali.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0