Helg.

Hej kära vänner! hoppas allt är bra med er!? I morse kunde jag inte somna om när Daniel åkte till jobbet vid halv åtta, så jag gick upp och drog å träna! skönt det är när de är såå lite folk där. Alla maskiner är lediga och man behöver inte vänta en sekund. Kom hem igen vid tio tiden hoppade in i duschen och sen drog jag upp på stan...skulle se om jag hittade nått fint, men de gjorde jag inte. Kl 12 befann jag mig på Nygatan spa för att använda mitt presentkort som jag fick i julklapp, tyckte de va på tiden att använda det:) De blev en manikyr iaf....helt okey blev det:) Men om jag får vara lite dryg och ärlig så ser de typ ut som de brukar när jag gör de själv....:)

Köpte med mig en super mega god macka hem till lunch från Bara vara och sen drog jag och Nattis å handla:) Kom hem å nu har jag lagat en god middag Stekt fläskfile med kantarell och konjaks sås så mumsigt! och snart blir det idol och godis:)

De blir en väldigt tidig kväll ikväll då jag ska upp kl 02.30 inatt. Kl 03 kommer Nattis å hämtar mig så ska vi åka till bussen som går halv fyra. Vi ska nämligen till Kalmar på danstävling:) denna gång blir det dock inte som dansare utan som lagledare! de ska bli super kul, om man räknar bort bussresan....fast då får vi iofs tid till att snacka lite skit! vilket kan behövas då vi inte har umgåts ordentligt sen i somras....

NU väntar tv:n på mig:) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: frida

kul, jag vill också på danstävling...:)

2009-11-06 @ 21:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0