Tack!

Tack för alla fina inlägg! ni är ju för goa! Jag blev helt rörd när jag läste:) tack!

Blev hemma idag, ingen univesitet för min del...dumt så nu blir det väl rstuppgifter som vanligt...men de får väl gå det med. Imorse hade jag så där sjukt ont i magen igen så jag inte kunde ligga still...efter lite tabletter somnade jag till slut....Nee inga svar från läkarna jag är under utredning....(vad nu det betyder!?)Väntar på kallelse till mag och tarm mottagningen...

tog mig upp ur sängen vid halv tre tiden då mamma tittade förbi med lite mat...sen dess har jag legat i soffan istället. Nu sitter ja här för jag skulle skicka mail till läraren om att ja är sjuk. Sen såg jag alla fina inlägg av er så då var ja tvungen att skriva några rader till er!:)

Tack igen! nu blir jag nog frisk snabbare! fixa bort febern å illamåendet nu;)

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen!



Ska försöka sända lite x-tra energi te daj via tankeöverföring .. vi får lita på att det funkar ;) tihi... Suck.. ja vad säger man ...läkare e ett "släkte för sig" man får alltid så luddiga svar man blir inte direkt klokare efter att haft ett samtal med dem... man blir ju bara mer orolig när man aldrig får veta vad som pågår.. men ge inte upp gumman, det ska ordna sig ska du se !!! Kramar i massor / Tanja

2009-05-11 @ 22:26:06
Postat av: Anonym

Hej vännen!



Ska försöka sända lite x-tra energi te daj via tankeöverföring .. vi får lita på att det funkar ;) tihi... Suck.. ja vad säger man ...läkare e ett "släkte för sig" man får alltid så luddiga svar man blir inte direkt klokare efter att haft ett samtal med dem... man blir ju bara mer orolig när man aldrig får veta vad som pågår.. men ge inte upp gumman, det ska ordna sig ska du se !!! Kramar i massor / Tanja

2009-05-11 @ 22:27:26
Postat av: Fatima

Hej där sjukling,

Om du orkar komma idag tror jag du blir nöjd över filmen i alla fall! Kollade in trailern på nätet (finns länk på min blogg). Skådisarna är riktigt bra och storyn verkar sorgligt rörande! Kom om du orkar :D

Kram på dig

2009-05-12 @ 08:05:24
URL: http://misssnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0