Söndag...

Söndag = plugg imorrn....idag började jag dagen på gymmet, blev ett riktigt svettigt gympass!skönt! cyklade hem och duscha och fixade till mig lite, sen vidare till Marieberg....
Köpte en vattenflaska på Cleas Olsson som man kan ta ut en "pinne" i och lägga den i frysen..sen ner i flaskan igen så håller sig vattnet kallt längre:) och en T-shirt som jag ska skriva på till "Vårruset"

Vid halv tre åkte vi och kikade på ett hus i Marieberg, nice! men lite liten tomt kanske...får se..vi fortsätter väl leta. Sen hade vi brottom hem då Danne ville se när Fredrik körde en häst....
Ibland måste jag erkänna att det blir lite för mycket trav....

Hoppas ni har det bra idag!? Nu ska ja fixa det sista med examinationen och sen fixa lite mat...

KRAM på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0