Söndag...

Fortfarande sjuk...mår verkligen inte alls bra och de är först nu jag lyckats ta mig upp ur sängen....Danne skulle ha jobbat lite extra idag, men jag mådde så dåligt så jag bad honom att stanna hemma....när jag är sjuk så blir jag som ett barn, vill helst inte vara själv....

Fick kramper i magen på fm oxå, kändes som det gjorde när jag fick åka till sjukhuset så blev lite skraj...de gick dock över efter ett tag....men nu går jag på alvedon och svettas så jag är helt blöt! 

Ska ta mig en dusch sen, när Danne kommer hem från fotbollen. Jag har en förmåga att svimma i duschen när jag är sjuk så därför vill jag inte duscha när jag är hemma själv....

Hoppas allt är bra med er! Ni får stå ut ,med mina " stackars mig" inlägg nu.....;)

Sköt om er!

KRAM 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men stackars lilla vän! Är du så sjuk?! Ta hand om dig och vila, vila, vila... skickar läkande hälsningar och kramar till dig

2009-05-10 @ 15:39:51
Postat av: Anonym

Hej lilla sjukling :) ... ibland är det en rätt så skön känsla att få känna sig lite ynklig och bli omhändertagen ,snällt av Danne att stanna hemma och ta hand om dig , men jag hoppas du snart e uppe på benen!!... tänker på dig :D ... Bamsekram te dig /Tanja

2009-05-10 @ 23:14:48
Postat av: Millie

krya på dej! :)

2009-05-10 @ 23:26:49
URL: http://sweettastes.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Krya på dig =) Ta hand om dig och ta det lugnt.

2009-05-11 @ 06:31:46
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com/
Postat av: frida

stackars lilla gumman!

Har du fått nå mer svar från läkarna!? så här kan du ju inte ha det.

kramar

2009-05-11 @ 10:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0