Lördag!

Veckan har mest varit sjukt, men nu börjar både jag ocg Danne må bättre:) I torsdags gick jag iaf vårruset med plugg-tjejerna och fika i gröngräset...det var ganska kallt! vill ha värme på kvällarna oxå så man kan sitta ute länge länge...
Igår kväll var vi hos mamma och käka god mat och firade bror som fyllde 20! Mycket trevligt var det! :)

Idag gör jag ingenting...Danne är och jobbar och ja fördriver tiden vid datorn med en tallrik hälsofil med passionssmak:) Mumsig är den!

Ikväll blir det till att laga lite mat och sen se eurovison song contest:)
Ska försöka hitta nått gott och krämigt recept på pastasallad...imorrn blir det utflykt!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Frida

åh gu så god filen lät... finns inte här uppe...:(

2009-05-16 @ 23:22:50
URL: http://fridayazdany.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, ja du känner mig :)

Ja men, Verum har vi ju... då ska ja ut o spana :) Finns inte i "vår" butik men jag får helt enkelt åk på någon större affär, den måste prövas:)

2009-05-17 @ 20:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0