Helg igen..

Helg igen och regnet öser ner, jag är glad för att då kanske allergin blir lite bättre men nu har jag även åkt på lite feber och en ond kropp. Hoppas de går över tills imorrn då vi ska få fin besök:)

Jobbade i dag i min älskade 3a på Almby, gick ganska bra men de fick rita lite mer än vanligt då jag inte orkade ta massa diskussioner....(dåligt jag vet!)....Ikväll blir det väldigt väldigt lugnt ska väl kika lite på tv och fixa nått att äta...

Hoppas Danne kommer hem från jobbet snart så han kan ta hand om mig lite...Usch vilket meningslöst inlägg det blev nu...sorry!

Hoppas allt är bra med er och att ni får en bra helg! K

KRAM


Tyckte bara den va så fin...

Kommentarer
Postat av: Fatima

...jag tyckte oxå bilden var fin! ;)

Krya på dig vännen, ses på måndag!

kram

2009-05-08 @ 19:36:20
URL: http://misssnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0