Yes...

Igår em trodde jag allvarligt att jag var på väg in igen....men det gick över efter någon timme...var jätte hungrig så jag gick ut i köket å gjorde mig ett rån med smör på och käkade upp det illa kvickt! men men det gick visst för fort å magen satte genast igång! Men som sagt så gav de med sig efter en stund...tur att Danne kom hem då så han kunde krama lite på mig....

Senare under kvällen bokade vi äntligen(!!!) vår sommar semester! vi ska åka en vecka till Marmaris i Turkiet! bara vi två...första gången vi åker iväg själva å det ska bli sååå toppen! nu har jag verkligen något att se fram emot! den 24 Juli är det dags! :) LÄNGTAR!

Idag står det plugg plugg plugg på schemat..ska träna massa på mina tal...ska ju ev hålla två st på torsdag eftersom jag var sjuk förra veckan. Men de funkar nog bara jag tränar... :) fast först ska ja läsa klart en annan text...10 sidor kvar bara ¨så det borde gå fort...

Ringt till hyresvärden oxå..vi har stoppppppp i avloppet i köket inte så värstans trevligt! de lovade att de skulle komma å fixa det idag:)

Hoppas allt är bra med er!?
KRAM

Visa stora bilder Här ska vi bo:)

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh va fint! nu blir jag avundsjuk =)

2009-03-11 @ 10:19:39
Postat av: Carita

Vad skönt att ha något att se fram emot. Själv känns det som en semester är lååångt borta men vi har själva satt oss i situationen med 15 hästar att ta hand om. Hoppas att magen vänder snart eller ska du behöva ha det så här länge framöver?

Kram

2009-03-11 @ 13:18:27
URL: http://carita.travtranaresoderberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0