Typiskt...

Idag hade jag bestämt mig för att åka och träna..men efter att ha varit uppe en stund imorse så kände jag att förkylningen fortfarande inte va bra, och kroppen var trött så träningen blev inställd! Hoppa in i duschen och gjorde mig i ordning, sen kom Frida och hennes pappa och hämtade mig så åkte vi till marieberg. Kikade lite och sen åkte vi till Willys och handlade och så gick tydligen brandlarmet....men de lät inget utan de som jobbade där gick runt och sa till alla att man skulle gå ut...knas...

Nu är jag hemma ska öva lite mer på talet och skriva klart opponeringen...skulle tvätta oxå...men när ja släpat ner allt till tvättstugan så såg jag att det tydligen va imorrn jag ska tvätta...skit! jag som har tusen grejer att göra imorrn...men men....

Hoppas allt är bra med er!? Imorrn håller jag mitt sista tal...

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0