Trött...

Usch vad jag är trött på min mage...idag känns den stor som en ballong...och så känns det som att det är massor med luft under revbenen...konstig känsla...det som håller mig uppe idag är det underbara vädret! Va ute en sväng och andades vårluft!

Va även på synkontroll, ingen större förändring sen sist..skönt det. Sen traskade jag som sagt hemåt...Nu sitter jag å har beslutsångest för vilket tal jag ska välja till Torsdag. Ett är jag mer nöjd med men de känns som det inte är så argumenterande. Det andra är argumenterande men känns inge bra...nått känns fel. Så får se vad det blir.

Nu börjar alla mina krafter ta slut så det är väl dags för en ny dos nyponsoppa. Hoppas allt är bra med er!?

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0