Trött...

Har precis kommit hem från universitetet...trött är jag men föreläsningen idag var verkligen super! han gav så många roliga och tydliga exempel som gör att man kommer minnas detta länge...:)

Förkyld är jag, men inte så pass så att man bara måste ligga i sängen. Lite av orken finns fortfarande kvar:) Idag har jag ätit nyponsoppa och en liten macka med lax....ska försöka få i mig lite mer innan kvällen. När bara magen krånglade så var jag iaf hungrig..men nu när man är förkyld oxå så känner man inte ens hunger....typiskt.

Hur som, ikväll blir det antagligen till att träffa FRIDA och NATTIS! mina tjejer! ska bli jätte roligt! frida är äntligen här från Luleå några dagar så det gäller att passa på:)

Får se när, var och hur bara..... den som lever får se....

KRAM på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0