Fredag...

Natten till idag var ingen hit! Har i stort sätt inte sovit nått...magen började göra ont å då ligger man bara å vrider och vänder å sig. Efter X antal timmar är man ganska slut och då sätter huvudvärken igång, för att man är så trött. Som sen utvecklade sig till att bli migrän värk...yes! men klockan ringde iaf som den skulle imorse dvs kl halv sju. Då var det bara att försöka ta sig upp, även om varje steg kändes som att någon slog mig i skallen....in i duschen, på med kläder och sen iväg till universitetet....

Examination idag på retorik kursen! känns fruktansvärt trist! Mitt sista tal är jag ganska nöjd med och de kändes bra att stå där framme idag. För fem veckor sen satt jag här å var skit nervös för att jag skulle läsa de här kursen..men nu sitter jag här å tycker att det lätt var den BÄSTA och ROLIGASTE kursen på hela min utbildning! Tänk vad fel man kan ha...inte minst om sig själv...trodde nämligen aldrig att ja skulle ta mig igenom detta. Men det har ja gjort nu...och jaa jag känner mig faktiskt lite stolt!:) Men det känns fruktansvärt trist att det är slut! kändes som att vi i den här klassen har gått tillsammans i evigheter fast det bara va 5 veckor. Det säger väl ganska mycket om vår gemenskap och vår stämmning. Tack till er alla som gjorde dessa fem veckor så fruktansvärt roliga!!! Kommer aldrig glömma er , detta och "penna från bangladesh".

Nu har jag sprungit upp och ner till tvättstugan och däremellan har jag sovit...sjukt trött...och handlat har jag juh oxå hunnit med. Ikväll blir det god mat och trevligt sällskap. Nattis kommer över å vi ska som sagt äta och kolla på let´s dance finalen. Danne får helt enkelt stå ut med det;)

Nej nu börjar det bli dags för tvätt igen...KRAM PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Ulrika Sultan

Ja, det har varit väldigt kul och jag har njutit av att gå med dig igen. Du har alltid en massa positiv energi att ge, det är härligt. Ha det gott på VFU. Kram

2009-03-28 @ 20:32:36
URL: http://nxtlego.e-blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0