Falun...

Sitter på hotellet i Borlänge nu....ska egentligen plugga lite...eller skriva på mitt tal, men det här var mer lockande:)
Igår var vi i Falun på den första tävlingen i skidor. Det var roligt men jag frös lite grann om tårna...tyvärr blir det inte lika kul om man fryser....Men det var en kort tävling igår..så sen blev det det en hamurgare (!!!) som ja kunde äta just då....och sen en varm dusch....Eftermiddagen bestod av lite vila på hotellet då magen gjorde ont...sen åkte vi en sväng till Kupoloen och titta lite. På kvällen blev det middag på hotellets resturang...helt okey:)men ja känner mig så dum när Danne bjuder mig på mat å jag äter så lite så det knappt syns att jag ätit nått...men han sa att det inte gjorde nått....han är snäll han min Danne!

Idag blir det tillbaka till Falun vid tolv tiden. tävlingarna börjar kl 13.15 idag..i ska in å handla lite matsäck:) mysigt att ha med sig nått ut i skogen...Ikväll blir det väl resturang besök igen..tror vi ska försöka hitta någon annan idag...fast denna stad är inte stor men nått borde det finnas!?

Nu ska jag kika lite på mitt tal och försöka göra det bättre. Hoppas ni har en bra helg!?

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0