Trött så trött...

Shit pommes vad trött jag är! Gick upp strax före 6 imorse tog en dusch å cyklade iväg till jobbet. Har varit en okey dag, men allt händer samtidigt å då händer det. Kändes som att jag jobbade 3 dygn på raken fast det bara var 8.5 timme....men men...tycker väldigt mycket om mina gamla! men ibland önska man att de inte blandade ihop golvet med toalettstolen....

Hur som efter jobbet var jag å handla så jag kunde laga min goda köttfärssås:) den är faktiskt rikitgt god!:) Nu har vi nyss käkat å jag är ännu segare än innan....Imorrn får jag sova lite jobbar nämligen kväll. Får se om den hinns och orkas med ett träningspass...fast jag har tid så blir ja jämt stressad...alltså jag måste planera min tid för at veta att jag verkligen kommer att hinna...får se om ja orkar "stressa" eller om ja tar en lugn å skön fm hemma. Börjar kl 13...

Hoppas ni har en trevlig kväll! nu väntar soffan på mig:)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0