Tisdag...

Igår kväll jobbade jag som sagt, sen fika hos mamma:)! så mysigt att träffa henne!

Idag har jag en ledig dag och började den med en rejäl sovmorgon:) Sen till sjukhuset å tog lite prover och vidare till gymmet, idag va det skönt att träna, men inte speciellt kul...gick å handla lite efter det och sen hem för en skön dusch!

Nu har jag precis käkat lite mat och slö tittar på vänner på tv. Ska snart iväg å jobba på mitt andra jobb, blev visst inte en helt ledig dag men men....vi ska på bio å se "baksmällan" sen hem å sova, imorrn börjar jag kl 07 igen...

Hoppas allt är bra med er!?
KRAM

Kommentarer
Postat av: [email protected]

du får skriva vad du tyckte om filmen, är också sugen på o se den.

2009-06-16 @ 20:06:35
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0