Onsdag...

Onsdag idag och det var sjuktjobbigt att ta sig ur sängen imorse....var såååå trött! självklart hade jag en super mysig kväll igår men så klart blev det lite senare än vad jag hade tänkt...men men så blir de ibland:) Vi lagade tacos å så käkade vi min kladdkaka till efterrätt...dock blev den inte så kladdig, men ganska god...

befann mig på jobbet kl 7 imorse och det va en hel del att göra, men på nått konstigt sätt gick det både bra å fort att fixa allt!:) Slutade kl 13 å åkte å köpte lite jordgubbar som jag tänkte att vi skulle käka upp ikväll...
Nu ska jag försöka komponera ihop lite lunch innan det är dags att åka å hämta Danne för att sen kolla på ett hus....:) Ikväll känns det så där att sätta sig i en mörk biosalong men men...hoppas filmen är bra å att de fina sommarkvällarna fortsätter!:)

Hoppas allt är bra med er!?
Kram


Den här ska vi se:)

Kommentarer
Postat av: Carita

Var filmen bra?

Ska ni på travet på söndag?

Det har kört ihop sig med barnpassning och Leo önskar sig Siri som barnvakt :) säger han.

Kram!

2009-06-26 @ 17:13:14
URL: http://carita.travtranaresoderberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0