Måndag...

Gick upp vid åtta tiden imorse...Jalle låg på samma ställe då som när jag la mig och han hade varken ätit nått eller varit uppe på toa så jag tyckte det var bäst att köra honom hem. De sägs ju att man inte ska flytta på gamlingar....Väl hemma med honom så började han prata och blev jätte kelig, käkade direkt och tog en tur till lådan...så tror trots allt att han trivs och vill vara hemma...! Men jag tycker de va synd hade gärna haft honom här! Han är ju den katt som jag växt upp med juh, köpte homom när jag var 5 år....sen dess har han hängt med!

Vid halv tio kom Kristin och Linda hit vi skulle förbereda Lottis födelsedagspresent som va en picknick. Jag och Kristin gick å handlade mat till en räksallad och Linda fixade en rabarbergpaj. När vi kom tillbaka va de bara att fixa sallad, koka pasta, och göra en dressing (som förövrigt mest smakade vitlök) men gott blev det. Vid elva kom Lottis och så tog vi vårt pick och pack å drog ut till rävgången. Vi satt i det nybyggda huset med "glasväggar" och tittade ut över hjälmaren och käkade pastasallad och rabarberpaj...dock inte ihop... ;)

Nu är jag hemma en stund innan jag ska iväg och jobba, idag ska vi gå lite på stan och sen blir de bio. Så kommer väl hem vid halv nio typ.........

funderar på att vila en stund....hoppas allt är bra med er!?
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0