Helg:)

Jobbade som sagt på dagen igår:) de var trevligt och roligt som vanligt! trivs så himlans bra på jobbet och det känns nästan jämt roligt att gå dit!

Kvällen spenderades i Vintrosa med sill å potatis! och sen blev de lite grillning och min blåbärspaj till efterrätt...mums! Gick å la mig vid midnatt å somna direkt! hade ju varit uppe sen 05.30.....

Idag gick vi väl upp vid halv nio,fixade matsäck och åkte iväg till Årjäng. Dags för trav igen, men de e lite roligt att åka långt, jag som älskar att åka bil:) Såg en älg på vägen, eller brevid vägen tack å lov!
Väl framme slängde vi i oss lite sallad i bilen innan vi gick inn, då slapp vi släpa på den i regnet. Träffade Fredrik, Carita å Leo där. Jag å Leo gick iväg en runda å klättra på stenar, prova skjuta med pilar och samlade kottar. När travet var slut blev även vi hembjudna på lite mat till Fredrik å Caritas vänner Daniel å Daniel:) Blev helt plötsligt Daniel x3:) Hur som så blev det God mat å trevligt sällskap! de tackar vi för!:)

Nu ligger vi mest å slappar i soffan..Danne kollar på fotboll och jag är mest trött...tror de blir en tidig kväll ikväll....
Hoppas allt är bra med er!?
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0