En ledig måndag:)

Min lediga måndag spenderade jag först på stan med Lottis och Kristin. Gick runt och kikade lite grann och sen käkade vi lunch på Hälls. Det blev en pastasallad med kyckling för min del och den var helt okey....Efter maten gick vi runt lite mer å jag köpte ett PUMA linne och strumpor på Stadium för presentkortet jag fick när jag fyllde:) Är fortfarande kvar pengar på det så de får nog gå till en ny Bikini senare i sommar. Planerar inte att bada än...eller kanske....

Kom hem strex före fyra och hann upp och lämna grejerna innan brosan kom och hämta mig. Hade lovat att följa med honom till Lindesberg för att hämta hans bil. Så han körde dit och sen körde vi var sin bil tillbaka:) Jag blir lite knäpp när jag vet att nån som jag känner ligger bakom...så det blev lite av en tävling hem....Trodde att jag skulle komma först hem...men i stan körde han om mig å "vann".....surt..

Nu har jag gjort potatissallad och bakat en hallonpaj:) Så nu väntar jag bara på att sällskapet ska komma hem...Han ringde nyss iaf å sa att han var på gång...Tur att det är varmt ute så vi ändå kan sitta ute på ballkongen å käka...

Hoppas allt är bra med er!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Fatima

Det var verkligen härligt väder igår. Jag satt på baksidan HELA dagen! Nu blir man dock lite deppig när solen försvunnit...man blir bortskämd fort ;)

Ha det så bra idag, ses imorn

2009-06-02 @ 08:29:18
URL: http://misssnoopy.blogg.se/?tmp=23173307

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0