4 år sen...

För det första så är jag inte alls på humör idag...ingen aning om varför, men livet känns rätt trist....hmmm...Hade tänk att ta mig iväg till gymmet idag MEN det fanns varken ork eller lust så jag struntade i det och sov några extra timmar istället....

När jag väl bestämde mig för att gå upp var det mer än nödvändigt att plocka fram dammsugaren och städa...så nu är det iaf lite finare här!:)

Egentligen trivs jag väldigt bra med mitt liv just nu...iaf mer eller mindre..men denna dag de senaste 4 åren har jag lite ångest. Jag vill ta studenten igen! det var en av de lyckligaste och bästa dagarna i mitt liv! Inget kan nog slå de! Tänk att det är 4 hela år sen det var jag och min klass som sprang ut från Risbergska.....4 ÅR SEN!
Men kanske kan man få vara lika lycklig och stolt om ett halvår!? då har man pluggat i 3,5 år till....sjukt vad tiden går..

I eftermiddag ska jag hem till Johan (Jens kompis) som tar studenten idag. Jag och mammi ska följa med och fira honom då vi känt deras familj hela mitt liv typ. 

Ikväll kan jag juh hoppas att Danne känner för att laga mat till oss och sen kanske hyra en bra film!? typ inget att se på tv idag juh...men men....Inga planer för helgen...Danne ska väl jobba och jag ska njuta av mitt sommarlov...

Ha en trevlig fredagskväll! Och grattis till alla glada studenter!



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Studenten är ett underbart minne även om mitt går ganska många år längre bak i tiden (17 år sen) så är det fortfarande fina minnen=) Ha en härligt sommarlov!

2009-06-06 @ 06:38:15
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0