Varmt..

Känns som man halkar efter lite i "bloggandet" ,när det har varit så här varmt och obeskrivligt härligt väder...men nu sitter jag här en snabbis iaf...har jobbat idag i denna värme...å återigen va jag genom svett när jag kom hem....Nu är jag ledig till fre em å sen jobbas de hela helgen...Nu har jag varit å köpt jordgubbar å fixat lite matsäck som vi ska ha med oss till Linde ikväll...Japp dags för trav igen,..som tur är e det gräsmatta runt hela travbanan, så jag ska slänga ut en filt å ligga där å slappa. Ligger hellre där än hemma i vår tok varma lägenhet....

Vill ha ett hus nu så man bara kan gå ut på tomten om man vill vara ute.....jaaja den tiden kommer väl!?

Nu måste jag skynda mig lite!

Ps. Grattis Fatima å Johan på 9års dagen!<3
Å Grattis Pelle på Födelsedagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0