Regn...

Regnet det bara öser ner.....helgen i skara är hyfsat bra:) trevligt sällskap iaf..tur det eftersom man ska leva ihop för resten av livet...forhoppningsvis;) fredagkvällen spenderades på travet...vann inte ett dugg...kan bero på att jag inte spelade hahaha....kom tillbaka till hotellet vid tio tiden...kikade lite på tv och sen somnade jag...

Lördag bestod av  trav hela dagen....vann inget idag heller...fast jag spelade iaf...jag skulle köpa nått å äta men de fanns inget glutenfritt bröd så jag fick käka en korv och danne fick äta upp brödet....Kvällen bestod av auktion...alltså hästauktion...rätt så kul att se hur mycket folk kan betala för en häst....den dyraste gick för 500 000 kr.....hade jag så mycket pengar skulle jag inte lägga dem på en häst iaf... :D

Nee nu ska vi ut i regnet och återigen åka till travet..för sista gången....iaf för de här helgen...sen ska vi vidare ner till Jönköping och hälsa på mamma och Pelle.

Kort inlägg blev det...och en massa trav snack...men men bättre tider kommer:) Nu ska jag åka och vinna några miljoner:) Håll tummrna!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0