Längtar...

Idag är det lite pirr i magen...imorrn är det dags för vår resa till Turkiet och Marmaris! Har längtat som en tok sen vi bokade resan i Mars! men nu är det äntligen dags!

Regnet öser ner utanför fönstret så nu känns de ännu mer toppen att få åka till värmen och framför allt havet, sena varma kvällar och god mat. Dagen hittlls har spenderats på stan för att köpa de sista man behöver inför resan....typ solskydd (jaa jag behöver faktist det, vill inte bli brunare och jag kan faktiskt bränna mig) , tshirts och en god lunch på " Lilla Örebro" ett nytt favoställe....gillar det skarpt!  Nu håller jag mest på att packa och lägga fram olika onödiga grejer...haha. Min väskaär redan full...fast det är mer som SKA ner efter tvätten ikväll....
Men som vanligt tar man väl med sig för mycket....men roligt att ha lite att välja på...:)

Ikväll ska jag ha tv-kväll, käka nudlar och måla naglar:) Sen ska ja försöka sova så att jag slipper huvudvärk imorrn...men har köpt både åksjuketabeltter och "må-illa band" som man har på handlederna för att slippa må illa. Hoppas de funkar....Nee nu ska ja slappa i soffan en stund innan de e dags att ta tag i ännu lite mer packning....måste fundera på vilka skor jag ska ha med mig....dagens I- lands problem?

Ha det så bra!
KRAM


Visa stora bilder
Här ska jag njuta av livet den kommande veckan :D


Kommentarer
Postat av: Fatima

Hej,

Hoppas ni hade en underbar vecka i värmen och härligheten! Vi sticker iväg idag vid lunch. Ska möta upp mina föräldrar i Västervik sen får vi se vart det bär (vi åker dit solen är).

Ska tydligen bli toppenväder hela nästa vecka :D

Kram kram, vi hörs och syns!

2009-07-24 @ 07:27:30
URL: http://misssnoopy.blogg.se/?tmp=23173307

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0