trött...

Jag är helt slut i kroppen...har tränat 4 hårda pass denna vecka...blir till att ta det lugnt imorrn...jag är trött på univ...för att de lägger ut något slags schema 3 dagar innan kursen börjar, vilket gör att de är svårt att köpa böcker...eller inte att köpa dem men att få dem innan måndag...jippi...är trött helt enkelt.

har även hunnit med att jobba ett par gånger denna vecka...bra! för jag behöver alla pengar jag kan få...ikväll blir det lite mat och massa tv...eller kanske lite läsa oxå i min braiga bok... :)

Känner att jag inte har så mycket att dela med mig av idag...Jag och kristin var på stan i flera timmar idag vilket var mycket trevligt!!!, köpte en ny topp till lördag och en fin sjal till...även ett par presenter till baby hanns med....

Hoppas allt är bra med er!?

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0