Klant!?

Igår lyckades jag svimma i badkaret...bra jobbat alltså...men det gick bra...iaf ganska bra....fick ont i skallen, armbågen, handleden, svanskotan och knät...men annars överlevde jag bra....idag har jag bara ont i skallen, armbågen och svanskotan...hehe...i efterhand kan jag skratta åt det...men just du var det väldigt otäckt och jag blev rädd så tårarna rann....

Idag har jag å Kristin tränat:) sen har jag pluggat och tvättat....men orkar nog inget mer plugg idag...skallen behöver vila oxå....Ikväll blir det nog Let´s dance och lite gott till det...det är ju trots allt fredag så då får man unna sig lite grann iaf...

Imorrn har jag nästan lovat att följa med ut till travet...får se hur det blir med den saken...på kvällen ska vi iaf ut och äta...bara vi två....ska bli mysigt!

Nej undra om ja ska lägga mig i soffan igen...fast snart är det visst dags för en tripp ner till tvättstugan ser jag...blää


 Blir det ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0