Inge kul...

Igår eftermiddag fick jag veta att min farmor har gått bort....vid en ålder av 89 år! Tänk vilket långt och fint liv hon fick leva...(hoppas jag iaf). Så nu blir det väl en norrlandstripp snart igen...ska bli skönt att träffa lite släkt som man inte sett på flera år..men av helt fel anledning!

R.I.P Lilla farmor
*********************************************************

Idag var det den absolut sista lektionen på mattekursen! så himlans skönt! Tyckte jag och kristin klarade av vår redovisning bra:) Efter de gick vi till bibblan och kopierade några sidor och sen åkte jag hem å läste....ska fortsätta med det snart....kursen börjar ju på måndag men jag måste ligga före nu för att slippa massa när vi ska upp på begravningen. Förhoppningsvis behöver jag inte missa nått seminarie och även slippa restuppgifter...får se om de kan vara snälla och ev låta mig byta grupp ett sem....

Nej borde nog fortsätta läsa nu...har läst 3 av 4 texter idag..och skrivit ner ganska många punkter om varje text....så kan jag trycka in en text till i skallen så är jag nöjd sen....kanske beror på att det inte är mer än en text till som ska in.....sen ska jag lägga mig å läsa lite mer i min bok...bara 100sidor kvar av den nu...den är så bra så jag vill inte att den ska va slut...

Hoppas allt är bra med er!?
KRAM

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Det är ordning på dig! Värre med en annan som inte kommit längre än till att hitta min grupp... Vi ses på måndag=)

2009-01-16 @ 13:18:11
URL: http://pz2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0