Happy Birthday

Dagen har gått fort...jag vaknade kl 7 imorse....sånt som sitter i sen man var liten antar jag:) ligger å väntar på att någon ska vakna och säga grattis...hehe...Åkte iväg en sväng till marieberg å handla de sista, och köpte lite smink, och en ny träningstopp...åkte och hämtade den köpta tårtan, som förövrigt inte blev riktigt som ja tänkt...de hade skrivit fel text på den...så de ska ringa upp mig på onsdag å förhoppningsvis får jag pengarna tillbaka! Det stod "Suri 23" istället för "Siri 23" inte så kul när man betalat för den...men vissa kanske anser att "Suri" passar mig bättre....!?

Vid 15 tiden kom Anders, mammi, Jens, Dannes familj och hans farmor=) Fikade lite grann och satt å snacka. Fick fin fina presenter oxå!

Träningshandskar, presentkort på Indiska och blommor- av min älskade Danne
Presentkort på Stadium- Av Pelle med familj
Presentkort på Sisters och blommor- Av Englundarna
Blommor- Av farmor
Halsband- Av broder
En bok, pengar, kalender, örhängen, film, grejs till håret å blommor- Av mammi

Nu har alla åkt hem och mammi tog med Chiquita oxå...eftersom vi har Kristins katt Nelly här oxå...först var det Chiquita som höll på hennes revir, se blev de lugnt och sen var de Nelly som tog över...så stackars Chiquita drog sig vid väggarna och var i stort sätt ett med golvet....och Nelly fräste så fort Chiquita kom nära...så är det...men tyckte synd om henne så det var bäst att hon fick följa med hem till mammi. Med Jalle (mammas katt) funkar hon jätte bra! de till och med sover tillsammans!:)Så hoppas hon får det mysigt där och inte tycker allt för illa om mig.... ;)

Hoppas allt är bra med er!?
STOR KRAM


Kommentarer
Postat av: Carita

Oj, detta har jag missat.

Stort grattis i efterskott!

Kram Carita

2009-01-05 @ 08:34:07
URL: http://carita.travtranaresoderberg.se
Postat av: Ann-Sofie

Grattis lite i efterskott:)

2009-01-05 @ 11:25:02
URL: http://pz2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0