Fredag igen:)

Dagen började med ett besök hos tandläkaren....gick på 750kr idag...pengar som jag egentligen inte har! plus att jag hade två pyttesmå hål som de vill laga...så ska tillbaka och fixa det....skulle gå på minst 2000kr...YES!...så vad ska man göra? Gilla läget och försöka jobba mer?

Sen åkte jag till Hälls å hämtade det där himalans presentkortet, och vidare till univ för att hämta Kristin och Lottis för att sen åka  vidare till Linda. Skrev klart examinationen del 3 och käkade lunch. Nu har jag precis kommit hem, ska slappa lite vid tv:n och planera inför middag ikväll...antar att det blir nudlar nu eftersom jag måste spara varenda krona till tandläkaren....fast nästa vecka ska jag och Kristin på stan och jag vill verkligen ha något nytt till festen nästa helg....så får unna mig det, eller handla på de affärer jag fick presentkort på=)

Hoppas ni alla får en underbar kväll, kanske med let´s dance?

KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0