ARG!

Alltså mitt humör kan nog inte bli mycket sämre just nu....som ni redan vet så stod det juh fel namn på min tårta när jag fyllde...Hälls lovade att ringa mig igår, vilket de inte gjorde. Så jag rinde upp idag å dem skulle ringa upp senare idag...

Det gjorde de....han argument sög och hans attityd vad så himlans otrevlig så jag spyr! han sa att jag hade bokstaverat mitt namn fel eller sagt fel namn med flit. Han sa även att jag inte skulle få några pengar tillbaka för de stred mot deras regler. Skulle alla som blev missnöjda få pengarna tillbaka?....mitt fråga tillbaka blev..."gör ni så mycket fel?" då blev han ställd och tyst....

Jag sa även att jag hade ringt direkt jag såg felet och erbjudit mig att komma tillbaka med tårtan...de svarade då att det inte var någon idé för att bagarna redan gått hem och de fanns ingen där som kunde hjälpa mig. När jag berättade detta sa han " att alla som jobbar här skulle kunnat fixa till det där på 5 minuter så det låter juh väldigt konstigt" så han skulle prata med hon som jobbade då och sen ringa upp mig igen...

Han ringde och vet ni vad hon hade sagt!? att jag aldrig hade ringt tillbaka om det!!! det säger väl ganska mycket om att de är dom som gjorde fel! så nu sitter jag här och får inga pengar tillbaka bara ett presentkort på 50% av de jag redan betalat...men jag vill ju inte handla hos dem något mer vilket jag sa till dem oxå...fick till svar " nej, men det är ju inte vårt problem"

Nu när ni vet, handla inte där....blir något fel kan ni glömma allt vad service heter! ni får en dryg kille men världens dåligaste argument! och som upprepar gång på gång att det är du som har gjort fel...

Ledsen för detta inlägg, men är så förbannat arg....egentligen handlar det kanske inte om att hela min dag var förstörd för det var den inte, det är nog mer en princip sak...jag betalade för en produkt som jag inte fick....

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0