söndag igen...

Igår blev det trav iaf...va helt okey...men jag vann inte ett dugg...måste väl inse att jag suger på att spela trav....men men försöka kan man juh göra iaf...och inbilla sig att man är rätt ute...
På kvällen blev det inget resturang besök men däremot blev det middag hos Dannes mamma och pappa och det va lika bra det:) God fisk fick vi!

Idag har jag och kristin varit och tränat..diskuterade våra ev sommar planer....får se hur det blir...sen va jag och Danne en sväng på Marieberg, han köpte ny mobil:) jätte fin är den...jag har funderat länge på att köpa en ny...och nu blev ja ju ännu mer sugen på det...så kanske blir det en för julklappspengarna...för dem ska jag juh faktis köpa nått till mig som jag vill ha...så varför inte en mob...? isf blev det en mp3 och en mobil...det är väl bra julklappar!? jag har juh haft den jag har nu i över 3 år..å batteriet är inge vidare...(okey nu försöker jag hitta massa fel för att få köpa en ny så fort som möjligt) ;)

Ska iaf åka och kolla imorrn kväll...haha..kan nog inte hålla mig.... ;)

Hoppas ni har haft en bra helg!? KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0