Ny mobil..

Yes det blev en ny mobil igår....lika dan som danne:) haha så nu har vi lika...men det gör inget :) Ska föröka hitta ett fint mobilsmycke till min..men hittade inget idag på stan...köpte däremot en svart tröja, ett linne, stumpbyxor och SuneBoxen..hihi...skulle ha fått den i julklapp men den va slut då så jag fick pengar till att köpa den när den kom in igen:) så nu är den min....

Har pluggat lite på fm...och eftermiddagen spenderades som sagt på stan men Kristin:) Mycket trevligt!
Nu ska ja kika lite på tv och sen plugga lite mer...sen hoppas jag att Danne inte kommer hem för sent idag...vill träffa honom så mycket som möjligt nu, eftersom att jag snart åker bort i några dagar...

Hoppas allt är bra med er!?

Min nya mob:)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Du har fått en utmanig, lycka till=)

2009-02-05 @ 11:43:46
URL: http://pz2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0