Mitt liv..

Mitt liv just nu består av Didaktik och retorik...hade som sagt mitt första tal idag om min pappa och vad jag har lärt mig de här åren efter att han gick bort....Talet blev inte min död utan istället nått som kändes riktigt bra:)

Jag skakade inte på rösten som jag brukar göra och jag kände hur alla verkligen lyssna, de gjorde mig glad! Nu har jag suttit och analyserat mig själv genom att titta på mitt framträdande på video ( jaaa ganska gammaldags;) men fick ta ner den gamla videon från vinden) hur som så kunde jag inte annat än skratta! gudars vad jag skratta! och förlåt alla! men hur sjutton står ni ut med min hemska röst!!?? Den är ju verkligen fruktansvärd....ska försöka att prata mindre!!
Fick väldigt snälla kommentarer och herregud TACK!:)

Nu vet jag inte om jag ska börja lite smått med nästa tal eller om jag ska slappa resten av dagen...får se vad det blir.
Hoppas allt är bra med er!?

KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0