Knas...

Nått fel måste det nog vara på mig...för tro det eller ej så börjar jag sakta men säkert gilla tanken på nästa kurs....jaa kanske inte direkt att hålla tal...men det är juh faktis himlans kul att skriva...och sen att jag bara måste läsa upp det jag skrivit..ja det har jag ju gjort förut...i can do this....så är det bara....tror att jag kanske kanske kanske har ett ämne till första talet...men säger inget än....Dock är det lite svårt när det ska vara en berättelse...men om man först får köra lite "bakgrunds fakta" och sen berättelsen så borde detta funka.,...får la se...

Struntade i föreläsningen idag...skulle ha varit där mellan 15.15 och 17...men vi hade seminarie imorse till strax före tolv sen skrev jag och Kristin klart examinationen...vi ansåg det som viktigare....så nu är jag hemma och ska kolla lite på tv...och bara slappa....

Blev midre glad när jag gick in på tappa.se skulle bara kolla vad det var och gjorde ett test...jag är visst överviktig...tåls att tänkas på...ingen mat och inget godis på väldigt länge då alltså....kanske är det bara jag som inte sett mig så(????)...utom ibland då när självkänslan sviker....men men...ny tag...eller???

Hoppas allt är bra med er!!?

STOR KRAM



                    Är det här jag....?

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag hoppas du skojar med mig!! Hur kan ett test visa att du är överviktig? Det måste vara ett dåligt skämt.

2009-02-20 @ 20:43:44
URL: http://pz2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0