1600...

Magen blir inte bättre...eller jo kanske lite..men det kan bero på att jag bara ätit lite fil imorse och en macka till lunch...ska försöka få i mig lite mer sen ikväll...då blir iaf inte hela dagen och kvällen förstörd av magont. Om jag äter vid halv åtta så gör det inget om jag måste lägga mig sen....kan ju alltid ligga i soffan...

Var hos Tandläkaren imorse oxå...1600kr gick det på...lagade en och en halv tand...och det gjorde inte det minsta ont! inte ens sprutan kändes:) Men nu när bedövningen släppt och så, så känns de så klart...men inte så värst:)

Dagen idag har jag och Kristin spederat här framför min dator och skrivit och skrivit vårt examinationsarbete om AD/HD. Blir nog bra!:) Vi är ett bra team!

Sen gick jag iväg å träna och nu sitter jag här igen...läser en text på engelska...men använder mig av ett översättningsprogram:) Mycket bra att sånt finns när man inte orkar bry sig så där jätte mycket. Nee känner att jag mest skriver strunt nu men ha det så bra:)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

1600!?! Undrar varför man inte vågar gå till tandläkaren...

Jag och Christin skriver också om AD/HD och det är riktigt intressant.

2009-02-13 @ 20:18:26
URL: http://pz2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0