Söndag..

Skönt var det med en hel natt i min underbara säng...gudars vad jag tjatar om den men herregud vad skön den är...och mitt underbara duntäcke! Okej nog skrivet om det...haha idag gick jag inte upp förän vid tio tiden då Danne skulle baka Blåbärspaj:) den blev super god btw...

Åkte en sväng till Vintrosa på fm och snacka lite och sen vidare till Karlskoga till Fredrik och Carita ( eller rättare sagt Carita och Fredrik;) ) jag och Leo tog en sväng med "Primör" och Danne och Fredrik åkte en sväng med "Julia" sen fikade vi goda blåbärspajen!
Min Danne han kan han! Kom hem runt åtta tiden och fixade lite käk och kollat på tv...nu är jag ganska seg så ska nog sova snart!

Hoppas allt är bra med er!?
KRAM

Kommentarer
Postat av: Carita

Ja det var super god!

2009-08-04 @ 21:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0