Segt!!

Seeeeeg dag! har tvättat hela morgonen..fast sov en timme mellan varje:) smart va....? Sen har ja plockat lite här hemma och nu sitter jag vid datorn...skönt att vara ledig men nu börjar ja bli taggad för hösten! På måndag är de dags igen!!!

I em ska ja en vända på stan och träffa min gammla kompis Frida! Vi har nog inte träffats på 5-6 år...å förr va vi ofta tillsammans...dansade ihop lääänge!!!
Efter de blir de pizzamys med Danne:) de gillar jag verkligen!!!de e så mysigt och nått att se fram emot!
Imorrn har de varit vi i 4 år!!!:)

Nu ska ja fixa lite "lunch" makarnoner blir de iaf! Puss och kram!

- fick mig en tankeställare idag....tåls att tänka på....KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen!

Var så kulatt träffa dig idag! Det känndes som igår, eller i alla fall inte som fem år. Måste ses snart igen!

Hoppas ni har en mysig pizzakväll!

Kramar Frida

2009-08-26 @ 20:54:31
Postat av: Anonym

Låter som du haft en toppendag =)) ... Kram / Tanja

2009-08-26 @ 22:19:08
Postat av: Anonym

Låter som du haft en toppendag =)) ... Kram / Tanja

2009-08-26 @ 22:19:30
Postat av: Fatima

Ha, vi åt oxå pizza igår! Vilket sammanträffande va ;)

Grattis till 4 år :D

kram

2009-08-27 @ 07:31:36
URL: http://misssnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0