Ledig...

Idag har jag verkligen världens slappaste dag...sov toklänge och nu har jag precis tagit en varm och lång dusch....Fastnade vid datorn och läser alla bloggar jag följer...herregud de börjar bli många har jag precis insett...haha men de e bara roligt! Tanja jag väntar på en blogg från dig oxå! :)

Vet inte alls vad jag ska hitta på idag...ganska skönt att slippa stressa med att göra sig iordning och hinna iväg hit eller dit...ska bara slappa, måste gå ner å handla lite med de går juh fort...och sen slappa å titta på tv...Försöker övertala Danne om att gå på bio ikväll...får se hur de blir med den saken....egentligen inte kul när det är fint väder MEN herregud de känns ju redan som höst i luften! Kalla vindar så även om solen lyser så känns de kyligt....

Fick nyss veta en sak som gjorde mig besviken och ledsen....men men bara att strunta i...vad kan man göra åt saken i efterhand...de som har hänt har hänt....

Nu ska ja surfa vidare:) ha de så bra!
STOR KRAM!

Kommentarer
Postat av: frida

känner mig träffad...

finns anledningar till allt. Hade jag haft någon tid över hade jag givetvis hört av mig. men det där har jag ju redan förklarat.

2009-08-15 @ 16:28:23
Postat av: Anonym

Njae.. =) tror inte det skulle finnas någe intresse .. . Jag gör ju inte så himla mycke mer än jobbar,sover el städar hahaha...Så det blir nog ingen blogg för mig ;P Ha det bäst vännen.. hoppas du får med dig Danne på bio .. låter mysigt ...Kram / Tanja

2009-08-15 @ 18:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0