Länge sen...

Tjooolahopp! Det var länge sen sist...vet knappt vad jag har gjort...jo i Lördags blev de en tripp till Kolmården...såg massa söta djur och mina älskade Tigrar:) Lejonen låg som ja skrev tidigare så klart bara och slappade...dessutom en bra bit ifrån vägen så man knappt såg dem....surt...

I Söndags var de trav igen...jag Va barnvakt till Leo...vi lekte mest Tjuv oc polis annars käka vi lite och han fick en stor glass:)

Igår var jag på Marieberg och Ikea med Kristin och Fia det va trevligt:) Köpte typ bara nta kökshanddukar...haha men de behövdes verkligen!

Idag var det dags för jobb igen...det gick bra! jobbade juh med världens bästa Tanja! Såå kul att jobba med dig vännen!!

Nu ska jag strax ut och gå med mamma..de va hundra år sen ja rörde på mig senast så vi får la se hur de går...hehe...Hoppas allt är bra med er!?

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

WIIEEE <3 Tack detsamma =) KRAM /Tanja

2009-08-11 @ 20:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0