Hemma...

Imorse kl 04.00 landade vi på Stockholm Arlanda...mötes av ett mindre roligt väder då det regnade och va ganska kyligt....

Veckan i Turkiet har gått riktigt fort, vi har haft det toppen och verkligen njutit av varandra, god mat och värmen. Har badat flera gånger om dagen i de varma medlehavet och suttit ute på kvällarna! Visst är det underbart med semester utomlands men konstigt nog är det något visst med att komma hem å krypa ner i sin egen säng....

Igår kväll när bussen kom och hämtade oss på hotell Royal Maris i Marmaris så såg vi att man mitt handbagage var borta...jappz någon hade tagit med sig det, av misstag eller inte vet jag inte...hur som helst var min nya "Björn Borg" väska borta med lite kläder som jag tänkt ha på planet (för det brukar vara så himlans kallt), mp3-spelaren och mina glasögon som jag faktiskt hade lagt en hel del pengar på och valt ett par som jag verkligen gillade....Jag hoppas verkligen att jag på nått sätt kan ¨få tillbaka den....risken finns att den fick följa med någon från Norge hem då deras buss hämtade dem några timmar innan vår buss kom...så någon kanske tog den då....Reseledaren sa i stort sätt bara att jag fick fixa allt själv...fanns inget de kunde göra mer än att beklaga....mmm men jag menar ställer man in sitt bagage i ett låst rum där de brukar ställa bagage när man måste checka ut flera timmar innan man ska åka så räknar man väl med att det ska vara kvar...eller är det bara jag som är så dum? Hur som så har jag mailat resebolaget idag å väntar på svar om de kan skicka nått mail till Norge och kontoren i Sverige OM någon snäll själ hör av sig och vill lämna tillbaka väskan!

Resan har varit toppen hela tiden! synd bara att de där skulle hända....Nu har vi nyss kommit hem från stan..blev bjudna på mat av Dannes föräldrar på Strömpis. Nu ska vi nog kolla på lite film och sen sova i MIN SÄNG:)

Hoppas allt är bra med er!? Bilder kommer om jag lyckas få in dem här den här gången...KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0