Veckan...

Torsdag kväll och jag sitter här hemma själv...Danne är ute på travet på ngn föreläsning med en känd travtränare...har tvättat och fixat..så nu är jag trött....sitter å kollar på Vänner och försöker få i mig lite sallad...

Gudars vad jag älskar min praktikplats! trivs så sjukt bra, och imorrn ska jag faktiskt hoppa in å jobba! Jag ska för första gången ha en helt egen klass själv! hur spännande som helst, ska bli jätte kul! Håll tummarna för mig! hihi..Alla dessa underbara ungar! vart kommer dem ifrån...??? jag kan knappt vänta tills jag är klar å får börja jobba på riktigt! eller skaffa en egen underbar unge.... ;)

Igår va vi i Marieberg å kolla på ett hus, dock blev vi lite besvikna men vi får fortsätta leta:) Börjar bli så trött på den här lägenheten...eller egentligen inte just den här lägenheten...men speciellt på sommaren är det sjukt trist att bara bo i lägenhet...vill kunna vara ute...UTAN att det ska behöva bli värsta projektet som det blir idag....

Helgen är det inga bestämda planer, utom på söndag då vi ska på ettårs- kalas:) Nej nu ska jag fortsätta jobba på min sallad....var och tog prover idag...kom massa blod så har världens största plåster...haha hoppas de inte visar ngt..vill inte vara allergisk...fick även några "droppar" som ska tas varje dag...hoppas de hjälper iaf...

Hoppas allt är bra med er!?
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0