Sista dagen...

Som sagt sista dagen på praktiken....trist, tror jag fick en miljon kramar idag å det kändes så bra! Kommer sakna mina underbara ungar! Vi har varit i skogen hela dagen å grillat korv och så körde jag " Hitta Vilse" med dem...vi har redan kört de teoretiskt i skolan så det var roligt att få pröva det praktiskt:)

Nu är jag hemma å vänder typ..ska snart iväg och jobba. Vi ska åka till Marieberg idag, lite segt att åka buss dit ut men så är det....solen skiner och jag är allergisk...bara en liten ordentlig regnskur skulle vara toppen...men det är väl bara jag som önskar mig regn:)

Nee nu ska jag sluta skriva strunt och göra nått vettigt istället...kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0