Påsk ledigt...

Jag sitter eller snarare halvligger i soffan och funderar på livet och döden och allt som finns där emellan. Alla dagar som kommer och går och som kallas att leva....

Denna vecka har varit lite upp och ner...mycket känslor och lite tårar. Var på sjukhuset i måndags å tog mina prover ( som fö övrigt var bättre men inte bra, vad betyder det?), och i tisdags för att träffa läkaren. Blev tyvärr inte så mycket klokare men ska tillbaka nästa vecka å ta nya prover för att kolla om jag är allergisk mot laktos eller gluten, vilket jag INTE tror. För det spelar ingen roll VAD jag äter så får jag ont. Alltså inte bara mjölkprodukter. Men men vi får väl se.....Visar det ingenting så blir det ny röntgen, och se om det fortfarande är svullet där inne....

Igår kväll va jag med mamma och hade det mysigt. Idag har jag tränat och varit en sväng på marieberg. När jag kom hem så stod det massa roliga saker på köksbordet, ett påskägg,olika drickor, och chips och lite annat:) det var Mamma och Pelle som hade varit i farten! :) blev jätte glad! tack så mycket!

Ikväll ska jag antingen vara hemma å slappa, eller följa med Danne å kolla på fotboll....beror lite på väder å vind.

Hoppas allt är bra med er! Å glad påsk på er!!!
STOR KRAM!


Kommentarer
Postat av: Frida

har en kompis vars barn nyss fått veta att dom inte tål mjölkprodukter, och tro mig det finns i VÄLDIGT mycket som du aldrig kunde ana. mjölkpulver o sånt finns tydligen i massa grejer.

2009-04-09 @ 16:54:21
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0