Måndag...

Helgen är återigen över och nu är det måndag igen....igår var vi på 1års kalas gånger 2....tvillingarna fyllde 1 år! tänk vad tiden går fort....

Som sagt måndag idag...gick upp vid halv sju tiden och gjorde mig i ordning för att ta bilen ut till marieberg för att hämta mamma, som hade lämnat in sin bil på verkstad...sen körde jag hem henne och fick veta att de i torsdags hade varit inbrott i lägenheten brevid henne...och när de som bor där kom hem va han som hade tagit sig in fortfarande kvar....han såg väldigt påtänd ut och drog ganska fort...Polisen lyckades ta honom i fredags....han var tydligen känd hos dem sen innan....hur som otäckt!!!

Annars var jag med barnen på slöjden idag, sen gjorde dem ett nationellt prov i matte och sen var det lunch....em gick super fort..vet knappt vad vi gjorde....kom hem vid två tiden å vände, sen iväg å jobba...men nu är jag hemma igen... ska skriva lite på mitt arbete och sen kanske slappa lite i soffan....Jag är hemma själv ikväll...börjar bli mer vanligt att ngn av oss är hemma själva på kvällarna än att vi är hemma tillsammans...skit trist! Tur att jag får sova brevid honom iaf! Min baby!

Nej nu måste jag plugga....
Hoppas allt är bra med er!?

KRAM

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag läste om inbrottet i tidningen! as läskigt ju! Ringde hem fort som fan å frågade om det va hos oss.. haha

2009-04-21 @ 10:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0