Helgen...

Helgen är slut igen....

I fredags Var det praktik som vanligt:) vi var på en jätte bra konsert på konserthuset! "i bara mässingen" hette den. Sen blev det ett träningspass och kvällen bestod av hämtmat från Pacos och tv tittande:)

Lördagen fm spenderades på stan med Kristin köpte en tröja, lite smink, och hudkräm sen fixade vi present till Lottis hon ska få en picknick i gröngräset av oss, så hon fick bara ett kort då. Vid halv två åkte vi vidare hem till Lottis för kalasfika:) glass, jordgubbar och frukt på filtar i gräset! underbart! Tycker så mycket om mina underbara tjejer!!!
Vid 16 kom Danne och hämta mig så åkte vi en snabbis till marieberg och sen vidare till Karlskoga för att hälsa på Fredrik, Carita och Leo. Det var trevligt och både jag och Danne fick prova på att köra häst! skoj! fick även prova på att mata och ta in dem för natten....spännande och det var länge sen jag skrattade så mycket....Fredrik lämnade nämligen mig och Danne med att ta in de små hästarna...och de gick väl si så där kan man väl säga...en stack iväg, Danne såg förvånad ut och jag skratta så jag grät, men så gick Danne efter hästen och Jag och Fredrik hitta båda två levande inne i stallet, visserligen såg dem ut som två frågetecken vilket gjorde att jag skratta ännu mer....men slutet gott allting gott:)

Söndagen vaknade Danne tidigt och skulle så klart ha upp mig oxå...så det va ju  bara å ta sig upp...vid halv elva åkte vi ut till Vintrosa för att tvätta bilen...jag fick inte hjälpa till så där jätte mycket, så då var jag  ett störande moment istället! haha! ( man måste ha barnasinnet kvar!)

Idag måndag sitter jag hemma å skriver på mitt arbete, det går väl hyfsat iaf. Har hunnit tränat,handlat, och pratat med barnmorskan oxå....(nee jag är inte gravid!) :)
Ska fortsätta skriva nu så det blir klart någongång....
Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en bra helg!?
KRAM KRAM

Ps. En extra kram till en liten beundrare, LEO:) kram på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0