Helg!!:)

Då var de Fredag! (igen?) hur som så har första veckan på praktiken varit toppen! nu är det påsklov...vilket känns trist! vill tillbaka:) men ska vara på fritids iaf måndag å tisdag...vill egentligen inte "slösa" bort dagar där..samtidigt som jag behöver "lediga" dagar i slutet så jag kan skriva då....för nu har jag inte så mycket kött på benen så jag kan skriva 5 sidor om nationella proven...vill veta massa mer innan....:)

Slutade vid halv två idag, har städat och sen hamnade jag här...ikväll kanske det blir bio med Nattis eller så kommer hon hit å umgås med mig:) Ska bli trevligt vilket som!

Igår kväll var jag me mamma, köpte hem mat och hade det trevligt! åkte förbi pappas grav oxå..kände att ja behövde det....! saknaden är enorm!!

Fick kallelse till sjukhuset idag, ska dit igen på tisdag å ta prover å träffa en läkare, hoppas de kan fixa min mage nu!!:) ingen skulle bli gladare än jag...eller jo kanske de flesta som måste stå ut med att ja tjatar om den....ledsen för det!!

Hoppas allt är bra med er och att ni får en bra helg!!!:)

KRAMAR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0